среда, 7 февраля 2024 г.

ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ

 





Здоровий спосіб життя


    «Тиждень здоров'я» в школі допомогає учням осягнути глибину проблеми, усвідомити, що здоров'я включає різні компоненти, виявити першопричини порушення здоров'я, набути знань та вмінь, які сприятимуть збереженню фізичного, соціального й психічного здоров'я. Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною    особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

         Бібліотекар ліцею №2  провела годину спілкування на тему « Здоровий спосіб життя». Де діти вміло розгадували загадки, складали прислів'я, грали в ,,Мікрофон,, ,,Корисне , шкідливе,, і наостанок всі разом заспівали пісню : « Будь здоровим ».



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Герої не вмирають

                                                                      Герої не вмирають          20 лютого 2024 року - десята річниця вшану...