суббота, 25 февраля 2023 г.

Ні, я жива, я буду вічно жити...

                                                                              Ні, я жива, я буду вічно жити...




    25 лютого в Україні відзначають день народження видатної української письменниці, поетеси, перекладачки, громадської діячки Лесі Українки .Не залишилися осторонь і учні нашої школи. Діти 6-Б,3-Б класів переглянули фільм «Леся Українка». Ознайомилися із презентацією про родину Лесі.  Учні старших класів підготували проєктні роботи про життя і творчість видатної поетеси та самостійно провели інформаційні уроки для учнів 5-х класів, які незабаром будуть вивчати творчість поетеси.  Вчитель української мови Шевчук Л.М .дітям декламувала вірші. В бібліотеці оформлена виставка: ,, Ні, я жива, я буду вічно жити...








Комментариев нет:

Отправить комментарий

Герої не вмирають

                                                                      Герої не вмирають          20 лютого 2024 року - десята річниця вшану...